Kvällsgöra

Hej på er!

Har alldeles precis kommit hem från stallet & våra små ögonstenar!

När jag kom upp dit förut ikväll så stod Jessica redo för en promenad, hade inget annat val än att hänga på ;) gick skogen hem till T & S så Jessica fick äta sin semla. Kan inte vara dum och ljuga, jag smakade faktiskt en ytterst liten bit jag med. Första sockerintaget på nästan 6 veckor! Nästan så jag fick en sockerkick.

Promenerade tillbaka till stallet och gjorde alla som ska göras. Tog in hästarna och pussade lite på dom innan det var dags att åka hem!

I morgon är jag ledig - detta innebär att jag måste städa & tvätta.. Suck! Alltid lila roligt. Är bjuden ner till Helena också, så jag ska väl inte klaga allt för mycket. Får träffa lillprinsen då ju :)

Nehe, en dusch kanske skulle sitta fint? Känns som att jag har betfor & lite annat smått å gott i håret eftersom geggamonstret inte kan hålla sitt huvud i krubban när han käkar! ;)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: