Kärlek & respekt

Har ju ingen att dela den här "speciella"dagen med, eller jo, mina vänner och min familj, såklart! Dom bästa som finns i hela vida världen. Men förutom denna dag så önskar jag dom alltid det bästa.

Igår klickade jag och Jessica hem lite kläder som vi är tänkt att ha på safarin. Återstår väl att se :)

Min häst var inte glad på mig i morse! Eftersom han är så dum och biter på allt han ser så tog jag och köpte lite geggamojja igår som skulle vara så bra. Kladdade detta runt kanten på hans vattenhink eftersom han biter tag och kastar iväg den! Jag är inte så förmögen så jag har råd att köpa en ny hink varje dag.. Han blev iallafall skitsur & vägrade helt enkelt att dricka ur hinken på hela natten.
I morse när jag tog ut honom så kastade han ner mulen i snön för att få åt sig någon typ av vätska. När jag sedan kom med en ny hink ut till hagen så sprang han mot mig och kastade sig på vattnet! Lillgubben, han gav mig faktiskt dåligt samvete! Så när jag kommer hem får jag helt enkelt tvätta bort geggan från hinken och komma på en annan lösning!

Nu ska jag dricka kaffe & kika lite!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: