Friday

Hej hopp!

Äntligen fredag! :) har höga förväntningar på morgondagens äventyr, som för många, tydligen är årets höjdpunkt! :)

På lunchen ska jag åka hem till mamma & pappa för att lasta skotern, packa ner kläder m.m. Får inte glömma något! Framför allt inte bolaget som ligger & väntar i skåpet här på jobbet. Vet en som kommer strypa mig om jag glömmer de ;)

Tog mig upp hyfsat tidigt i morse. Tände upp & plockade undan lite grejer! Släppte ut hästarna som verkade ha extra mycket damp i morse. I vanliga fall så brukar Putte springa rakt ut i hagen, men i morse tog han en runda på gården för att kika på hundarna, fyrhjulingen, bron & allt annat intressant. Konstigt att han valde sightseeing före maten ;)

Nåja.. Nu kör vi! :)

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Haha, om du glömmer får du ta din lilla tysk till bil och åka och hämta :P

2013-02-22, 10:22:19 - URL: http://jessicalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: