Allt man väntat på är nu förbi

Godmorgon!

Sådär ja, nu har påsken gjort sitt för i år! Har varit en väldigt härlig helg med mycket åkande fram och tillbaka.
Har åkt emellan hemmet & BGV mån-söndag. Men vad gör man inte för att få umgås med nära och kära som är uppe på besök? :)

Igår var det första dagen som jag inte åkte någonstans. Eller jo. Vi var ju faktiskt uppe och fiskade i Mjösjön! Eller ja, försökte fiska.. Dock utan resultat!
Grillade korv & kolbulle :) jättemysigt var det.
Idag är jag åter på arbetsschemat.. Fyra dagar, sen ledig igen.
Igår kunde jag och helena även konstatera att man kunde säga "nästa månad åker vi" och tänk för att det gör vi ju :) ska bli både roligt & skönt att få komma iväg. Sist jag var borta en "längre stund" var nog i somras när jag var hos Anna i Luleå. Snart ett år sen! Herregud va tiden går fort.

Nu ska jag mumsa i mig en kopp kaffe hos mamma & pappa, sen ta och åka ner till jobbet.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: