Vildhjärta

Godmorgon kamrater!

Ett måste såhär på morgon är ju morgonkaffe och en snabb uppdatering i bloggen. Trots att jag har tappat lusten till att skriva om min vardag så gör jag de ändå. Stör ni er, sluta läs!

Jag var trots en god sömn, dödstrött i morse! Drog verkligen ut på tiden... 7:35 klev jag ur sängen och slog satte på kaffe direkt.

Idag är det 3 dagar kvar! Jobbar tors, fre, lör. Sen får jag äntligen hämta A :)

Ikväll efter jobbet så ska jag först hämta spån hos Malin som är snäll och lånar ut några balar tills våra kommer. Sen blir det som tidigare sagt, en sväng förbi stugun för att hämta Ulm'en! Tur att den har dragkrok :)

Hepp! Kaffe, kaffe, koffein..
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: