Vart har jag flyttat?

Antar att dom flesta redan har listat ut vart jag har flyttat, men en del har ingen aning. Nu när jag har flyttat klart så kan jag ju avslöja mig! :)

Numer bor jag i Borglunda :) känns lite ovant än, men jag lär nog vänja mig. Bara man får lite ordning på alla prylar så ska jag nog kunna göra mig hemmastadd snart!

Ikväll blev jag först bjuden på middag hos Jessica, sen gick jag ut i stallet och gjorde i ordning Lillan. Stack ut på en ridtur som gick superbra! Hon skulle ha haft en eloge för sina framsteg :)

Nu har jag kastat ner mig i sängen och slagit på en film! Ska försöka somna så fort som möjligt då jag ska upp tidigt och släppa ut hästarna! Sen ska jag dessutom skjutsa Jessica till jobbet då hon har gått och gjort illa foten när hon skulle ner för trappan här om dagen! :/ stackare.

Nä godnatt mina vänner!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: