Trettio minuter

Underbart! 30 minuter, sen går jag hem och kommer inte tillbaka förrän på torsdag. Älskar onsdagarna!

Efter jobbet igår åkte jag hem och eldade. Pratade med en underbar vän ett bra tag innan Jessica ringde och bjöd hem mig på middag! :)
Efter maten så såg vi på X-factor och underbart är kort!
Gjorde kväll vid tio och åkte hem till mig. I morse önskade jag att det var helg och sovmorgon, men så var inte fallet. Skulle slurpa i mig lite kaffe innan jag åkte, men mjölken var självklart SLUT! Kom 30 minuter tidigare till jobbet istället. Tur att det fanns färdigt kaffe här :)

Ikväll vet jag inte vad det blir. Ska åka förbi ICA och uträtta ett ärende, sen ska jag nog försöka få tag i Jessica och höra om hon ska ha något från staden i morgon :)

Hepp! Dags att räkna minuterna till stängning

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: