Till er som orkar bry er

Jobb jobb jobb!
Väcktes av en otäck dröm i morse strax före 7, torkade bort tårarna och klev ur sängen. Borstade igenom håret lite snabbt och klädde på mig innan jag hoppade in i bilen och åkte iväg!

Var hem till mamma en sväng och drack kaffe innan det var dags att bege sig mot jobbet. Snälla söta mamma, en som alltid kan lyssna! Hon märker direkt när det är någonting som är fel.

För övrigt så tycker jag att det är lite tråkigt hur folk väljer att slösa sin energi på andras liv. Du/ni har förmodligen ingen aning om någonting!
Kan ni inte stå för era kommentarer så tycker jag att ni ska låta bli att bry er över huvudtaget!

Jävligt tråkigt att man aldrig ska få leva sitt liv SJÄLV utan att någon ska lägga sig i eller bry sig om vad man gör.

Lika jävla tråkigt var det igår när jag fick höra av en person att "någon har sagt till någon".......... Fyfan!! Sluta sprid en massa äckliga rykten om sånt som ni inte har ett skit med å göra!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: