Storm

Hoj va de blåser!

Ligger i soffan och vilar lite efter en natt med på tok för lite sömn.
I morse klev jag upp och åkte iväg till stallet för att släppa ut hästarna, sen åkte jag och köpte frukost till mig och Jonna.
Mia kom förbi på en kopp kaffe & lite snack, men hon gick precis.

I eftermiddag bär det iväg till stallet igen. Tanken var att vi skulle dit nu på fm, men då det blåser så jävligt så valde vi att avvakta! :)
Efter den lilla turen till stallet så ska jag styra kosan hemöver igen! I morgon väntas jobb, samma sak på fredag. Men sen jäklar har jag helg! :) undra vad jag ska hitta på för spännande? Aja, de visar sig.

Nu ska vi glo på sjunde himlen och ta det lugnt en stund.

/ Jennifer

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: