Som hemma

Godmorgon alla morgonpigga!

Idag är det dags för jobb igen efter två dagars ledighet. Känns sådär.

Blev lagom förbannad igår när jag ringde på HC för att få svar på mina prover. Inte fan hade dom fått nå svar som det var lovat. Tidigast Måndag! Satt alltså hemma igår utan att ens behöva göra de!
Nåja, jag och Jessica hängde hela dagen. Åkte upp till Bgv en sväng, sen förbi S-näs på en fika med mamma :)

Just nu sitter jag hemma hos sömntutorna J & E. Eftersom jag har hand om J's hästar nu så får jag åka hit på morgonkaffe. Dom ligger och sover, så här sitter jag i min ensamhet och sörplar på mitt kaffe! :) tur att man känner sig som hemma. Haha.

Jaha, vad mer då? Tog en ridtur igår efter maten. I spöregnet dessutom. Åkte hem ganska tidigt, pratade med Jonna som ville berätta hur det går med Amber! Verkar gå bra :)

Hade en myspys kväll tills klockan blev lite för mycket. Insåg att det bara var 5 timmar kvar tills klockan skulle ringa! Snark.

Nä ni, nu ska jag dra i mig mitt kaffe, sen ska jag hoppa in i bilen och brumma mot BGV & arbete

Trevlig helg!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: