Sjukstuga

Godkväll mina vänner!

Sitter hemma hos Jessica och tittar på när hon tar ut sitt löshår.. Ska strax kila ner till stallet och ta in hästarna innan det är dags för mig att rulla hemöver till sängen.

Idag har jag varit hemma från jobbet. Sjuk. Eller ja, UVI. Så jäääävla jobbigt! Vaknade i natt med världens smärta i njurarna, så det var bara att ringa HC i morse för att få komma ner och lämna prover. Trodde att jag skulle kunna bota det själv. Doktorn tyckte jag var korkad som inte hade ringt tidigare då jag låtit det gå mer än en vecka utan att det har blivit bra. Hon förklarade tydligt för mig att det inte var speciellt bra då det börjat gå på njurarna! Jo tack jag vet.

Ska ringa tillbaka i morgonbitti för att få svar på proverna, sen åka ner och få rätt medicin. Hoppas att det går över snart! Hoppas att jag slipper lida så som jag gjorde i natt.

Efter besöket på HC så la vi oss i sängen och kikade på tv. Råkade somna till i typ två timmar, så egentligen att jag ganska utvilad nu. Hehe.
Tog en tur med fyrhjulingen ut i skogen och kikade efter björnar, men det fanns inte en enda. Bara spår och bajsar!

Nä, dags att kila ner till stallet nu.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: