Nära skjuter ingen hare

Hej på er!

Har landat i sängen efter en kväll i Borglunda. Fixade lite med vinterhagen och fixade vid ingången till stallet så det blir lätt att släppa in & ut.

I morgon blir det först jobb hela dagen, sen sticker jag iväg på ett litet äventyr. Ska bli riktigt spännande och jag hoppas för guds skull att detta går vägen! :)

Nehe, släcka lampan och gosa ner mig i kudden då kanske? :)
Får så lov att sova inne i "flickrummet" i veckan då jag har lånat ut mitt lilla hus till syrrans gubbe. Lite komiskt är det ändå. Jag lånar ut min säng, lillprinsen lånar ut sin säng till mig och pappa lånar ut sin säng till lillprinsen. Själv får han sova ute i husvagnen! ;)
Så är det när man är en stor familj :)

Nä, godnatt från mig och missmiss!

/ Jennifer

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: