Mör

Nu har jag duschat och hoppat ner i min underbara säng!

Dagen blev inte riktigt som planerat. Skulle rida, men när jag tog in Lillan och började göra i ordning henne så ser jag att hon tappat en sko. Vara bara att gå ut med henne i hagen igen och börja leta dojjan.
Efter lite stök i stallet så bestämde jag mig för att börja bära in hö. Slutade med att jag bar in en hel bal (300 kg) tog typ tre timmar.. Kan säga att jag är ganska mör i kroppen nu! Vill inte veta hur mycket träningsvärk jag kommer ha i morgon. Förmodligen i hela kroppen.

Nu ska jag lägga undan telefonen och kika på "när mörkret faller" en riktigt bra film. Blir dock jävligt förbannad när jag ser den!

Godnatt mina vänner!
/ Jennifer.

- jag tyckte om dig för den du var, men jag hatar dig för den du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: