Monday morning

Godmorgon!
Eller ja..

I morse var det lite kyligare än vanligt. Första morgonen som jag faktiskt hade is på rutan! Har insett att jag måste skaffa mig en isskrapa.
Vinterdäck vore också en bra ide att införskaffa då jag inte har några. Vore dumt att stå med sommardäck om det blir halkigt!

Helgen har varit lugn. Avslutade den med att bygga vinterhage! Inte riktigt färdig, men det är på god väg :)

Om 5 dagar hämtar jag hem A! Börjar bli lite nervös faktiskt. Men de ska nog gå bra :)
Känns som att det kommer bli många "att göra" i veckan. Spån ska hämtas, hage ska byggas, nät ska sättas upp inne i stallet och hemmet ska städas inför söndagen då jag ska bjuda hem mina närmsta på födelsedagsfika :) fyller år på Måndag men då tiden inte räcker till så får jag lov att "fira" de på söndagen.

Eftersom jag är så fruktansvärt gammal så hade jag helt glömt bort hur mycket jag fyller! Har hela tiden trott att jag blir 23, men för ett tag sen så insåg jag att det är ett helt år kvar tills dess. Jag blir ju bara 22 :)

Nehe! Nu är det dags att börja jobba.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: