Ledig dag

Ouuuf, så skönt det är med en ledig dag mitt i veckan!
Hade dock önskat mig lite sovmorgon i morse, men hästarna ska ju ut så det var bara att masa sig ur sängen.

Sitter hemma och eldar lite nu så det blir någon form av värme här. Var lite kyligt att kliva ur sängen i morse!
Har fått i mig frukost och en kopp kaffe, så nu ska jag plocka ihop lite tvätt och städa undan lite. Om en stund ska jag åka tillbaka till stallet och sticka ut på en ridtur. Kan vara kul att hinna med de innan regnet kommer!

Igår var jag på födelsedagsfika hos Jessica som fyllt 23! :) hon verkade nöjd över allt hon fick av sin familj och sina vänner.

Ikväll ska jag nog hoppa i säng ännu tidigare än vad jag brukar. Vet inte vad som har hänt med mig då jag inte hör väckarklockan... Måste kanske byta signal ;)

Jaha, nehe! Dags att börja med de där jag skulle göra då kanske.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: