Kåt katt & flyttade prylar

Hej på er mina vänner!

Kom precis hem.. Ska vila i några sekunder innan det är dags att hoppa in i duschen!

Det har varit en fartfylld dag idag. Enda fråga tidiga morgonen till sena kvällen.
I morse väckte lillsessan mig strax före 8. Hoppade i ridkläderna och stack iväg med Jonna till stallet.
Drog ut på en ridtur och hade det bra!

Mitt på dan tog jag min kärra och styrde hemöver. Svängde förbi i Borglunda och dumpade av lite foder innan jag brummade vidare hemöver.

Väl hemma så bestämde jag mig för att börja packa lite grejer eftersom jag ska flytta i veckan.
På bara några timmar så hade jag hunnit med att både städa bilen och packa lite grejer.
Kastade in sakerna i bilen och stack iväg med dom! Känns bra att jag fått iväg lite grejer.

Annars rullar livet på som vanligt! Man slutar aldrig att förvånas över vissa människors konstiga beteende.. Men jag har lärt mig en hel del efter allt! Jag ska aldrig mer låta mig luras av något liknande.
För de andra så har min katt gått och blivit tokig! Hon är kåt/desperat/va man nu ska kalla de!

Hon springer efter mina ben och försöker jucka! Äckelpäckel.... Sen låter hon som värsta ångloket!!! Dags att ringa veterinären och "klippa kulorna!" nog för att det är en tjej... Men aa, ni fattar ;)

Uuuurgh & gäsp! Innan jag gnuggar sönder ögonen av trötthet så är det kanske bäst att jag kliver in i duschen och sen dansar vidare till sängen!

Godnatt alla söta!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: