Fullmåne

Antar att det blir en sömnlös natt... Jävla fullmåne! Jag behöver den här sömnen för att jag ens ska palla med dom sista dagarna av den här veckan!

Kroppen sa i från för en stund sedan genom att rasa ihop..Mestadels beror det på att jag druckit alldeles för mycket kaffe idag utan att äta något. Får ta och skärpa mig!! Regelbundna måltider är nog ett måste.

Känns som att jag lider av PMS nu igen.. Bitter & gråtfärdig! Samtidigt känner jag mig i vägen för alla. Vill helst krypa in i ett hål och sitta där tills allt känns bra! Vet inte riktigt varför! Det är den där meningen som gnager i huvudet på mig..

Hur som helst.. Nu står transporten på sin plats, så nu är det bara att invänta lördagen! S ringer mig i morgon och ger klartecken :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: