Fixa och dona

Hej hå!

Egentligen så skulle jag ha börjat med alla måsten för flera timmar sen. Men telefonen har hindrat mig!

I morse ringde Jessica och bad mig ta ut hästarna då hon själv hade fått lite bråttom iväg :) masade mig upp ur min underbara säng och drog iväg till stallet.

Nu har jag lyckats dra i mig frukost och druckit en kopp kaffe. Försöker få tag i Knut-mamman för att se om hon ska följa med till stan en sväng och köpa lite grejer. Verkar svårt att få svar, men hon hör väl av sig.

Ska hoppa in i duschen och skrubba skallen innan jag sticker iväg.
Börjar konstigt nog känna mig en aning stressad. Jag har tusen saker som ska göras innan söndag!

Ska ju dessutom hinna baka en tårta till mina glupska vänner som ska komma hit och fika på söndag!

Nu är det iallafall bara 3 arbetsdagar kvar till jag får hämta hem A! Iiiih :)

Hepp!
Sluta surra och börja duscha nu då..

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: