Chockad

Godmorgon alla glada!

Sitter på jobbet och sörplar i mig lite kaffe innan det är dags att börja göra alla måsten.

I morse fick jag "sovmorgon" då Jessica har börjat släppa ut hästarna själv nu! :) 45 minuter gjorde mer än vad man kan tro.
Hade förväntat mig en enorm träningsvärk i morse när jag skulle kliva ur sängen, men ack så fel jag hade.. Okej, träningsvärk har jag, men det är inte så som jag trodde. Det är skönt när man känner att kroppen har fått jobba! :)

Jobbar till 17:15, som alla andra dagar. Ikväll får vi se vad som händer. Stallet och kanske en ridtur. Beror på va handikappet vill och inte :)

Hepp, mer kaffe!

/ Jennifer

Postat av: Anonym

Kanske du ska låta dom vara själv nångång!

2012-09-20, 14:16:13 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: