Borde sova men kan verkligen inte

Nu har jag legat och snurra runt i sängen sen halv 11.
Går verkligen inte! Är det fullmåne ute månntro?

Hur som helst så är jag inne i Östersund. Åkte hit direkt efter jobbet! Mötte upp Jonna & Mia i stallet ut i Bodal. Jonna red hästar och vi andra tittade på :)

I morgon ska jag iväg och släppa ut dom små rackarna medan Jonna går med L till dagis.
På fm eller em så bär det iväg tillbaka för en liten ridtur :) ska bli spännande!

För övrigt så är jag lite smått besviken.. Trodde faktiskt att folk hade mer förstånd än såhär! Jag ska helt enkelt sluta lägga ner energi på såna som inte är värd det.
Varför göra något för någon när man inte får ett skit tillbaka? Aja.... Färdiggnällt för ikväll. Nu måste jag verkligen sova!!!

/ Jennifer

- no more!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: