Blir lite skraj

Det är faktiskt rätt sjukt de här som jag ska berätta!
Jag satt precis och tänkte på en person som brukar höra av sig hit på jobbet, ungefär en gång om året.
Jag hinner inte mer än sätta mig ner så ringer telefonen. Vem tror ni att det är? Jo, personen jag satt och tänkte på precis..
Lite skrämmande är det faktiskt!

Hur som helst.. Nu är det Måndag igen!
Helgen har varit bra. Har varit i Borglunda och pysslat på med både de ena och de andra. Snart är vi klar ;)

Fredag; Åkte till Borglunda en sväng. Minns inte riktigt vad vi gjorde.

Lördag; Först jobbade jag till 13:30, sen bar det iväg hem för en dusch och lite ombyte. Hoppade in i bilen och stack iväg till Borglunda igen. Där hemma höll dom på med hundgården. Stod ute i blöta regnet och tittade på när dom grävde ner stockarna. Tog en tur ner på Hammarn lite senare på kvällen.
Efter den turen så tiggde jag åt mig lite kaffe för att orka hålla mig vaken på vägen hem. Tanken var ju att jag skulle åka hem, men det hände andra grejer istället :) var hemma runt 02.

Söndag; klev upp och stack iväg till Borglunda.. Haha, vad annars liksom?
Dom hade precis gjort klart hundgården när jag kom dit.
Jessica & jag gjorde ett rejält ryck med att städa ur ett rum bredvid stallet. Efter de gick jag lös med trimmern utanför & fixade till det lite. Körde bort massa skrot och krattade till. Nu ser det nästan riktigt trevligt ut :)

I veckan ska vi göra ett ryck med vinterhagen.. Eftersom vi är så otroligt smart så fixar vi de där på ett litet kick :)

Nu är det dags att jobba! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: