Urghhh

Godmorgon!

Kaffe är till en väldigt stor hjälp den här tiden på dygnet!
I morse var jag väldigt sugen på att "vara sjuk", men hur skulle de se ut om man skulle vara hemma från jobbet varje gång man är lite trött? Då skulle ja fasen behöva sjukskriva mig var och varannan dag.
Det var visserligen jävligt segt att ta sig ur sängen. Dels för att den är varm och skön! ;)

Ska dricka kaffe och elda lite här hemma innan jag flyger in i duschen och skrubbar av mig lite!

Den snö som kom tidigare i veckan håller sakta på att försvinna. Igår regnade det hela långa dagen! Inte direkt skoj. Tanken var att vi skulle rida, det slutade med att vi tog en promenad med dom. Kände inte för att sitta på hästryggen och bli blöt, kall osv.

Hur som haver! Nu är det bara två arbetsdagar kvar till helg.. Vilken lycka! :)

Dags att hoppa in i duschen kanske?

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: