Tuffa beslut

Hej och hå!

Efter ett evigt kämpande så lyckades vi få ut häxan ur stallet!
Ingången var inga problem. Hon gick som om hon inte gjort något annat i hela sitt liv.

Trots dom bra stunderna så har jag nu kommit till en punkt där jag är tvungen att fatta ett tungt beslut. Hoppas på framgångar istället för motgångar! På torsdag kommer hovis och ser över hennes fötter.

I morgon är det onsdag! Det innebär att jag är ledig. Klockan står på 06:00 och då är det dags att åka till stallet. Resten av dagen ska spenderas i tvättstugan och med min underbara knutte! Knut-mamman ska ju såklart också vara med :-)

Nu ska jag slå upp min bok och försöka läsa klart den så Jessica får låna den nångång! :)

Natti natt

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: