Täckbralla

Godmorgon!

Dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag får åka till stallet och släppa ut hästarna. Eftersom vi måste vara två just nu så får ja lov att vänta en liten stund till så inte Jessica stryper mig! ;)

Jag ska åka och jobba sen iallafall så för mig gör det ingenting. Har varit uppe sen 06 ändå så.
Idag åkte baske mig täckbrallorna på! Känns som att det är svinkallt, men säkert inte bara för de. Inne är de ju iallafall kallt!

Idag firar jag och mitt körkort vårt 4e år tillsammans. Tänk va tiden går fort! Känns som det var igår jag satt och blinkade sådär trögt med ögonen när killen jag körde upp för sa att jag blivit godkänd. "öhmmm...okej?" gav jag till svar just då :p

Happ. Kanske ska sluta babbla och åka bort till goshästarna då!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: