Söndagskaffe

Hej och hå!

Sitter och dricker mitt efterlängtade kaffe. Har varit och släppt ut hästarna nu på morgonen och mockat. Skönt att ha allt sånt klart så man kan ägna tiden till lite annat!
Om regnet tänker ge med sig idag så ska jag ut på en tur med Amber! Peppar peppar...
Nu på förmiddagen ska jag iväg en liten sväng och hälsa på.

Helgen har varit lugn & skön. Igår gjorde jag stallet på förmiddagen, sen rullade jag iväg hem till systeryster och småpojkarna! Fikade med min lille prins och pratade lite innan jag åkte hem och gjorde middag.
På kvällen igår var jag iväg och hälsade på M! Fruktansvärt längesen.. Vi hade lite att prata om :)

Nehe. Jag kanske ska dricka upp mitt kaffe och byta om då:)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: