Söndag

Började morgonen kl 08:10. Hade ställt klockan på 08:30, men eftersom man äntligen får ha sovmorgon så var det ju självklart inte möjligt att få sova tills väckarklockan ringde.

Släppte ut hästarna och pysslade på lite innan vi åkte till T & S på morgonkaffe. När vi kom tillbaka till stallet så hängde vi (äntligen) upp sadelhängarna. Nu är dom på sin plats :)
Efter allt stök så tog vi tag i de som jag väntat på så länge. Ridningen!
Allting gick superbra och min lilla sessa skötte sig! Hon rörde inte en fena vid uppsittningen och turen gick utmärkt!

Har precis kommit hem från stallet. Var hemma några timmar efter ridturen och eldade, sen tillbaka för att mocka och natta dom små liven!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på war horse! Det sägs att den är bra?

Klockan står på 04:30 och jag känner mig redan gruvsam.

Godnatt!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

War Horse var skit bra =)

2012-10-14, 20:24:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: