Snöigt

Fick ett gott skratt igår! Okej, det snöade. Givetvis blir nästan alla lite glad när första snön kommer! Man vill berätta (på Facebook) att det snöar, man vill även lägga upp en bild så alla får se.
Men så kommer vi till er som sedan uppdaterar: "alla på FB säger att det snöar", "sluta uppdatera om att det snöar, vi vet de", "hela facebook har snöat igen!" osv osv... Det är ju minst lika tjatigt att läsa alla dom uppdateringarna! Eller? :) nåja.. Det är min åsikt iallafall.

Ligger just nu i sängen och vilar mig en sväng. Ska strax kliva upp och hoppa in i duschen! Är bjuden på morgonkaffe kl. 8 så det är väl bäst att jag håller mig vaken :)
Tog ju och försov mig typ 20 minuter i morse. Skicka ett sms till Jessica att ja kommer! Men då har den lilla filuren också försovit sig! :p

Jaja, nu har jag surrat färdigt! Bäst att jag vilar nu.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: