Små gossar

Svängde förbi hemma hos mamma & pappa på vägen till jobbet. Lyckan steg till en högre grad när mina två gossar var hos dom! Mosters älskade skruttar.

Känns konstigt å tänka att jag redan har varit vaken i 5 timmar. Och dagen har bara börjat! Längtar tills ikväll när jag får krypa under täcket och mysa ner mig riktigt :)

Har suttit och pratat hår med min syster nu på morgonen. Tur att hon är frisör! :)
Har konstaterat att jag har ett mycket slitstarkt hår
, haha. Sist jag klippte mig var typ i maj. Det är väldigt många som har frågat mig om jag har löshår! Måste innebära att det har växt som ogräs dom senaste månaderna! :)

Nu ska jag gå och norpa åt mig en kopp kaffe och sedan sätta lite fart!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: