Segare än sirap

Helt seriöst! Det måste vara något fel på nätet... Det tar tiotusen år att vara ute på webben!

Jag börjar bli rätt seg jag med. Morgonpromenaden gjorde nog susen ändå!
05:30 ringde klockan. Just då önskade jag att Jessica skulle skriva att gå struntade i promenaden, men tji fick jag! Bara att pallra sig upp och hoppa i dom äckligt kalla kläderna, hoppa in i bilen och åka hem till Jessica. Gav hästarna käk innan vi gick iväg. Tror vi var ute i ca 40 minuter! Folk måste trott att vi slagit skallen som var ute och promenerade den där tiden på dygnet.
Men det var skönt när det var gjort!
Var hemma lite före halv 8.. Kokade kaffe och duschade innan jag slängde i mig någon form utav frukost!

Idag har jag varit och bokat in mig på verkstan för däckbyte. På Måndag skulle jag få komma dit och få mina nya däck omlagd! :)
Märks att jag inte är en dag för tidig med att byta. Är ganska obehagligt att åka på morgonen när det är minusgrader och man vet att det regnade kvällen innan.

Jaha.. Nu ska jag ta och göra sista rycket på jobbet!
När jag kommer hem så ska jag först kämpa med att få upp någon värme i huset, sen ska jag sticka iväg och pyssla om Häxan en stund innan det är läggdags. Jobbar ju i morgon, tråkigt nog :/

Jaja, ajdöken på er!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: