Raska flickor gör tidig kväll

Goooooodmorgon!

Idag känns det som att jag är på ett strålande humör! :) låt ingen få förstöra de nu.

Idag blir det en kortdag på jobbet. Klockan 13 brummar jag hem igen och möter upp hovis. Äntligen ska Amber få pjucker!
Till råga på allt så brunstar hon... En typisk häxa är vad hon är just nu!

Igår hade jag en heldag i stallet. Eller ja, hel och hel. Jag sov ju först och främst till halv 12, sen åkte jag ner på granngården och köpte spån eftersom våra balar inte har kommit ännu.
När jag kom tillbaka så var Helena och knutte i stallet och väntade på mig! :) sen pysslade jag på med allt möjligt innan Jessica kom hem. Hon tog en sväng nere på "planen" medan jag, Kattis och Alice kikade på :)

Nehej! Jag kanske ska skynda på så jag kan gå hem någon gång! Raska flickor gör tidig kväll ;)

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Då är vi 2 :)
Jag är också på himla gott humör idag =)
Är väl Amber som gjorde dagen idag :p haha

2012-10-11, 09:51:46 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: