Någonting är fel

Tror jag blir tokig på de här... Ni som har hängt med ett tag har ju säkert läst historien om när jag flög av hästen i somras... (revbenen och nacken fick sig en kyss)

Är antagligen någonting som har kommit tillbaka därifrån nu. Armen "domnar" på mig ibland och hela min högra sida känns ha knivar i sig stundvis.
I morse på väg till jobbet så var jag tvungen att stanna och kliva ur bilen en gång för å känna att benen levde. Kändes precis som att dom hade domnat av!
Får vänta och se om det blir bättre om någon dag eller om det helt enkelt blir värre. Vill varken ha ont eller vara en jäkla klagkärring med smärtor och problem!! Fyfan, de är min skräck... Vill vara frisk & må bra hela livet..

/ Jennifer

Älskade mupp <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: