Miss träningsvärk

Här på bloggen har jag inte berättat om våran lilla vandring igår!
Vid 17 -tiden ringer Jessica och säger att hästarna har rymt. Jag trodde hon skoja! Släppte allt och kastade mig in i bilen. Efter 30 minuter var jag på plats och då hade J & T redan gått ett tag. Inte ett ljud från några hästar, bara massa spår upp i skogen.

När vi gått i ca 30 minuter så ringer T och berättar att han har hittat dom. På ett gammalt sommarbete! Dom små krypen hade alltså följt kraftlinjen från Jessica och bort mot Höglunda. Var bara för oss att fortsätta vandra.
På hemvägen var de inge roligt. Amber var öm i fötterna och dessutom var det kolsvart ute och vi hade inte en enda reflex på oss.. Folk må ju trott att vi va alldeles galna som stod mitt i vägen utan reflexer!
Sista kilometern vägrade Amber att röra en enda fena. T & J fick komma med transporten så vi kunde lasta på henne. Så vi fick åka snålskjuts sista biten hem. J & K fick gå med Lillan och Gizmo hela vägen.
Vi är fasiken värd guld & gröna ängar efter detta!
Tusen tack till er som var med och letade våra hästskrällen! De var värt väldigt mycket.

Nu ska jag traska iväg på lunch och sen åka hem till mitt monster som helt och hållet får skylla sig själv för att hon får stå inne i stallet idag.....

/ Jennifer

Postat av: Zickan

haha, ja fy fan, å jag har gymmat å nu på lunchen :P lär ju kännas de imorgon... haha

2012-10-09, 13:32:33 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: