Helgen har passerat

Oj oj, den här helgen har känts både kort & lång!

Lördag - klev upp strax efter 8 och släppte ut hästarna. Mockade och gjorde klart allting, sen åkte jag hem för att vila en liten stund då jag hade så jäkla ont i halsen och kände mig febrig. Jo tjena, klockan fem vaknade jag!!! Snacka om att ha sovit bort hela dagen. Men de behövdes tydligen!
Klev upp och kokade lite soppa som jag tvingade i mig sen kröp jag tillbaka under täcket och låg där till typ halv.9.

Efter insläppet i stallet så hakade jag på upp till Höglunda. Satt där och kikade på när dom andra spelade tvspel.

Söndag - släppte ut hästarna och fixade lite innan jag åkte hem igen.
Fick ett Sms av Helena som frågade om jag ville följa med till stan och kika lite! Rappade på och gjorde mig i ordning för en resa till staden.
Jag kan säga som så: jag åker aldrig mer till stan när folk har fått sina sk. Bidrag från alla håll & kanter. Fyy faaaan va folk de va! På Ica maxi gick de bara gå åt ett håll. Ska va glad att jag inte gav upp och gick ut därifrån!

Väl hemma från stan så beställde vi pizza till middag. Längesen jag smaskade sånt! Men gott vare :)
Åkte hem och packade upp mina grejer och gjorde stallet innan jag skyndade mig hem & bytte om för att dra iväg ännu en gång. Hyrde in mig i soffan hos H & N för att få se på solsidan! :) efter de slog vi i gång en film som jag såg typ hälften av innan jag insåg att klockan var lite för mycket för att sitta vaken på en söndagskväll. Tro jag slocknade 22!

Idag är det jobb på schemat! Får se om det blir någon ridtur ikväll. Beror på hur jag känner mig i förkylningen.

Men nu ska jag sluta svamla och gå till kaffet!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: