Födelsedagsfika

Godkväll!

Har precis vinkat av mina gäster. Dom hade med sig en nybakad paj och presenter till mig :) vilka snälla gäster!

Var förbi stallet en sväng så H fick se Amber.

Annars börjar jag känna mig en aning leds på att få skit kastad på mig hela tiden.... Jag säger oftast inte speciellt mycket, men snart blir jag fan i mig arg! Känns som att jag inte är värd mer än en jävla fluga!
Gånger som denna så önskar jag att man bara hade sig själv och ingenting annat.. Att jag bara kunde lämna och fly! Vet att man inte kan fly från problem, men flytta från skiten kan man ju göra iallafall..

Nä, nu ska ja sluta vara en bitterfi...

Byta om och vänta på att Jessica hör av sig så vi kan ta in dom små liven!

Tjing!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: