Bad update

Hej hej & ursäkta!

Ser att jag inte har skrivit någonting på flera dagar.
Har haft fullt upp med allt som är nytt!

Hur som helst.. Amber har kommit nu, allting börjar flyta på och jag känner mig mer lättad nu än va jag gjorde för några dagar sen!
Igår var vi ut på första turen tillsammans. Alla tre! Jessica på Lillan, Emilia på Gizmo och jag promenerade med Amber. Vi har tre duktiga hästar!

Den här veckan har det blivit väldigt tidiga morgnar för oss. Klockan har stått på 05:00 varenda morgon! Längtar så otroligt mycket tills på Lördag. Då får jag sova lite längre iallafall :) i helgen tänkte jag hoppa upp och ta första ridturen om allt går som de ska. Är lite jobbigt för A att gå nu när hon är barfota. Men på Torsdag kommer hovis och ger henne ett par nya vinterskor :)

Idag står det jobb på schemat. Som vanligt till 17:15!
Nu ska jag kila iväg och dricka mig en stor kopp kaffe, så kanske jag piggnar på mig lite!

/ Jennifer

- ingen tid är bättre än den som är just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: