Välkommen till verkligheten du overkliga

Hej hopp!

Det blev en lång restid till jobbet idag. Startade hemifrån 07:00. Var inte här förrän 08:15. I verkliga fall brukar det ta ca 40 minuter för mig! Men är det glashalt så är det. Kunde köra max 40 km/h på grusvägen. Bilen åkte i sidled flera gånger! Jag HATAR ishalka. Har för övrigt ingen lust att köra i diket och förstöra bilen :p

Annars då? Jo jag slutar ju kl. 13 idag, efter de ska jag först åka upp till mamma & hämta lite grejer, sen ska jag försöka halka mig hemöver till Borglunda.
Får se vad som händer i helgen. Fick förfrågan om att följa med ut, men det känns som att jag vill försöka ägna både lör & sön till Amber.

Åh, tappade bort mig i mina tankar.. Skulle skriva någonting, men kommer fasen inte på vad det var. Äsch då!

Nä, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: