ta aldrig ut segern i förskott

Igår var jag lycklig. Lycklig över att veta hur otroligt bra jag egentligen har det!

Idag är det måndag! Allting började helt åt helvete i morse.. Först ringer klockan 05:00, åker till stallet 05:30 för att släppa ut hästarna! För er som har hängt med och vet lite så har ni ju säkert hört om "min" häst, Amber. Hon är ett kapitel för sig. En häst som verkligen inte låter någon bestämma över henne. Dom dagar hon visar sin bästa sida så är hon verkligen en ängel. Jag tycker om den hästen! Men så kommer man till de mest problematiska... Hon kan totalt stenvägra att gå ut ur stallet! I två månaders tid har det vart mycket blod, svett & tårar. Vi, jag & Jessica, har haft ett fruktansvärt tålamod med henne. Jag är evigt tacksam över att Jessica ens har stått ut och hjälpt mig. Utan henne hade de aldrig gått!

I morse när jag åkte till jobbet så fick jag bara för mig att jag skulle åka över Stugun. Jäkla tur va väl de!! Dom har stängt av tunneln, vilket jag inte visste om. Förstå mitt vansinnesutbrott om jag hade kommit dit och vart tvungen att vända! Jävla dåligt skyltat måste jag säga... Undrade för stunden varför jag mötte så mycket tung trafik i höglunda, men nu förstår jag ju varför.

Nu ska jag ta och jobba lite! Försöka hoppas på att det inte är någonting mer som tänker jävlas med mig idag!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: