Söndag

Joho, nog är det söndag alltid!

Har vart väldigt effektiv idag. Började dock dagen med att försova mig. Jessica ringer tjugo i tio och frågar vart jag höll hus!

Igår satt vi hemma hos mig och surrade lite. Tiden sprang iväg och klockan var ett innan jag kom i säng!

Idag höll vi först på med lite övningar innan hästarna fick gå ut i hagen, sen hämtade jag och Jessica traktorn i höglunda.
Har pysslat på lite med allt möjligt & nu sitter jag hemma hos dom och ska bli bjuden på middag! Vilket söndagslyx ;)

Ja, de va lite av min korta helg de.
I morgon väntas jobb igen! Hoppas att veckan går snabbt. På onsdag ska vi åka till stan och köpa lite julgrejer inför första advent :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: