Snabb avi

Godmorgon!

Dricker mitt morgonkaffe som vanligt..
Nu på morgonen har jag varit och lämnat min bil på verkstaden, den ska få sig lite kärlek såhär innan kylan slår till. Med andra ord, dags för service.

När jag kom hem till mamma och pappa i morse så hade jag fått ett brev från "hoppla ridsport". Öppnade de och såg att det var en avi från dhl om att jag hade ett paket att hämta ut. Fick lite smått panik och vrålade rakt ut att jag inte hade beställt ett skit från hoppla. Läste igenom bladet riktigt och ser att det står: "paketet finns på ICA t.om. 2012-06-21"
Bingo!! Dom är väldigt snabb med att skicka ut avi'er märker jag ;) de va ju bara ett halvår sen de där paketet kom.

Ikväll efter jobbet ska jag inte göra ett endaste dugg! Eller jo, stallet och Amber. Men sen ska jag slå mig ner i sängen och fan i mig ligga där tills i morgonbitti!!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: