Segpropp

Godmorgon!

Visst, jag har varit vaken i snart 5 timmar, men det är ändå morgon!

Jag har varit lite halvt dåligt på de här med uppdatering på bloggen. Finner inte någon riktig motivation, och dels så känns det som att jag inte har någonting intressant att berätta.

Helgen som va, var riktigt rolig. Jag jobbade först till 13:15, sen rullade jag hem i ett kanonväder!!
Fixade i ordning vinterhagen och donade på.
Senare kom jag och Jessica på den smarta idén om att tolka med tefat efter fyrhjulingen. Fybubblan va roligt det var! Man blir som ett barn på nytt :)

På kvällen kom vi hastigt och lustigt på att vi skulle dricka någon öl. Slutade med att vi var i stugun på karaokekväll.
Uppstigning kl. 7 dagen efter för att släppa ut kusarna! Man var nog inte så kaxig efter lördagens partaj.

Spenderade halva dagen i Stugun med mina syskon, mina päron och alla dom respektive. Planerade inför julen och pratade lite strunt. Eftersom ingen i våran familj verkar kunna komma överens så blev det ett evigt tjat om var vi skulle va på julafton. De hela slutade iallafall med att vi blir hemma hos brorsan och Helena!

Kvällen var hyfsat lugn. Avslutade med solsidan hemma hos brorsan m familj.

Hela den här veckan känns ha gått riktigt fort. Det är redan torsdag och i morgon slutar jag kl. 13!! Förstå va skönt för mig att få sluta så tidigt som ALLTID jobbar samma tider varje dag. Ja, förutom lördagarna då. Skönt att få komma hem kl. 14 och inte tidigast 18 som alltid annars.

Igår var jag ledig. Jessica också. Så vi passade på att sticka ut på en ridtur tillsammans medan det var ljust. Himla mysigt att få rida ut i skogen på vintern! :) hästarna trivdes nog också.

Nänä, nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobb!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: