Ridning

Sitter inne hos Jessica och försöker tina upp mina frusna tår efter en skrittur med tjejerna & Gizmo.

Idag har jag vart ledig från jobbet. Klev upp och släppte ut hästarna innan jag åkte i väg till Helena och knutte på kaffe. Tanken var att jag skulle åka hem hyfsat tidigt för att städa, men när Helena hämtade posten så hade dom fått filmen cockpit! Var då tvungen att stanna och se den. Så jäkla rolig film :)

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Har tvättat lite. Är väl de enda som jag har hunnit med.

Igår hade vi möte på kvällskvisten. Kom fram till ganska mycket ändå :) de här kommer bli bra!

Nu ska vi dricka en kopp kaffe och vänta på att få ta in hästarna!

/ Jennifer

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: