Nu kör vi

Hej hej, hemskt mycket hej!

Kändes jävligt jobbigt att kliva upp i morse. Att ställa sig framför spegeln före 7 och försöka göra något åt "knullrufset" (okej, inte på riktigt) och sedan dra på sig smink, en lördag, var rent utsagt hemskt.
Skippade allt och hoppade i kläderna.

En snabbvisit hemma hos mamma & pappa som inte var hemma för att släppa ut de som ska föreställa en katt men som mer liknar en hund. Vi lekte "var-är-råttan-leken" en sväng innan hon av ren förtvivlan stod och skrek vid dörren.

Efter dagens arbete ska jag eventuellt ta mig en ridtur på Amber (åskmolnet). Antingen de eller bara försöka lära henne vett och etikett!

Hoppas på att kunna hålla humöret uppe resten utav dagen. De sjönk lite i morse när vi fick strula med hästen och klockan tickade. Men men! Såna dagar får man ta med en nypa salt :) har jag valt att leva mitt liv så här så får jag också ta dom smällar som kommer med tidspress etc.

Nu ska jag ta min frukost som består utav en banan och en kopp kaffe!

Dags att jobba!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: