Märkligt

Trots att jag bara jobbat i ca 1 timme så känns det som att jag har vart här hela dagen.
Var riktigt skönt med en liten sovmorgon i morse. Klev upp strax före 8 och duschade, fixade på lite hemma och släppte ut hästarna som verkligen stod och pekade på deras "klockor" när jag kom in i stallet.

Väl hos käftis kl. 10 så fick jag träffa tandläkaren som stoppade in alla fingrar i munnen på mig och frågade om de gjorde ont. Klart som fan attan gjorde ont när han höll på att trycka sönder tandköttet på mig!!

Fick iallafall göra en "mall" till en mjuk bettskena som jag ska ha på nätterna. Kan hända att min huvudvärk försvinner från och med nu. Kanske inte helt och hållet, men jag slipper ju vakna med huvudvärk var och varannan dag :)

Ikväll får vi se vad som händer och sker. Ska först hänga i stallet, vet inte om Jessica har planerat in en ridtur tillsammans ? :) vi får väl se.
Efter allt stök där så ska jag hem och invänta något spännande. Kanske inte ens händer nå skoj. Lär förmodligen somna! ;)

Jaja, nu är det lunch!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Jag kanske hinner rida med emilia innan klockan 6, för då kommer farmor och grattar henne, så det går inte då..

2012-11-12, 13:09:56 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: