Leende

Har gått med ett brett leende på läpparna hela dagen!
Vet inte vad det har varit med "mina" kunder idag. Alla har tyckt att jag sett annorlunda ut! Till och med min morfar, som aldrig ser någon skillnad annars! :p

Bäst va ändå kunden som kom till kassan, tittade upp mot mig och sa: "men hallå, snygging!" hahaha. Bär sällan smink då jag jobbar och har i princip alltid samma håruppsättning varje dag. Men idag hade jag dragit på mig lite lätt med mascara och satt upp håret i en knut. (lite noggrannare än vanligt) kul att folk kan ge komplimanger :)

Ikväll har vi vart ut på en tur med hästarna. Jag och Amber har börjat trava lite lätt. Eftersom hon är under igångsättning så tar vi det lite lugnt från början :)

Nu ska jag klä av mig och krypa under de varma täcket! Ska bli skönt med sömn :)

/ Jennifer

Postat av: Sandra

Nej du var extra glad för att du hade fått en massa pussar skickade från lilla mig, :D

2012-11-15, 21:33:40 - URL: http://sandralitzell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: