Helgen har passerat

Hej och hå!

Då var det söndag igen. Konstigt nog.
Har iallafall haft en mycket bra helg!

I fredagskväll var jag hos Niclas & Helena en stund. Gjorde kväll rätt tidigt då jag var ganska trött.

I går tog vi en ganska lång ridtur med hästarna. Väldigt härligt! :)
Blev bjuden på middag hos Jessica & Erik, sen gick vi ner till deras granne för att tacka för lånet utav hennes hage, vatten & strömmen. Satt där till halv 12 i natt. Men vi hade de trevligt :)

Idag har vi (Jessica) kört in en höbal till hästarna. Dom blev ju överlycklig iallafall.. Varit på möte nr.2 & kommit fram till väldigt mycket! Kul att det går framåt :)
Efter mötet tog jag och J en ridtur med bara tjejerna. Dom fick klättra lite idag. Tror alla fyra är nöjd :)

Nu ska jag försöka göra mig någon slags middag innan jag ska åka tillbaka till stallet och fixa. Får se om jag hyr in mig hos "någon" för att se på solsidan ikväll. Vill ju ha någon att skratta med :)

Nehe, hoppas att ni också har haft en bra helg!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: