Guld

Hej och hå!

Mellanlandar hemma en sväng innan det är dags att dra iväg igen!

Hela helgen har varit fartfylld skulle man kunna säga. Jobbade till 13:15 igår, kom hem och stack ut på en ridtur med hästarna, blev bjuden på middag hos J & E innan jag åkte hem en snabbsväng för att duscha och byta om. Åkte iväg till L & F en sväng innan vi drog vidare till nästa ställe. Vid 10 -tiden ställde jag upp som chaufför in till stan. Var på bishop arms till typ 1, sen hoppade vi in i bilen och åkte hem igen. Eller ja, en sväng förbi Statoil på vägen också.

Väl hemma (vid halv 3) så hade jag ju givetvis druckit på tok för mycket koffein för att kunna somna... Typiskt! Hade tagit på mig att släppa ut hästarna i morse, men fan för mig själv!!!! Vaknade klockan 10 och flög ur sängen.. Jessica skickade sms och frågade om jag fortfarande sov. Hon såg nämligen inga hästar ute i hagen, men hon var snäll och tog ut dom! :)

Skyndade mig att fixa i ordning, hoppade in i bilen och drog till stan.. Barnkalas! Fina grejer de när man känner sig mer död än levande ;)
Vidare från stan vid 14 -tiden för att infinna mig på systersonens dop i strömsnäs 15:30. Rasande fart därifrån strax efter 5 för att eventuellt hinna före Jessica till stallet.. Men fasen, hon hade redan mockat! :p jag har haft så fruktansvärt dåligt samvete över att ja försov mig... Men men, det är väl sånt som händer..

Nu när jag kom hem så har min fina vän vart här och eldat åt mig, burit in ved och fixat. Tänka sig att jag lyckas ha så fina vänner :) guld värt! TACK!<3

Nu ska jag bara byta om och se över pannan en gång, sen rulla iväg en liten stund till. Men sen jäklar ska jag äntligen få sova!!!!
I morgon väntas ett besök hos tandläkaren innan jag rullar vidare till jobbet.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: