Dags att sova

Godkväll!

Nu ligger jag i sängen igen. Känns som jag inte har gjort annat idag! Fast egentligen har jag vart väldigt effektiv.

Vid ett tog jag tag i tvätten, var i stallet och stökade på mellan maskinbytena. Väl hemma så fick jag ett ryck och slet fram dammsugaren och skurmoppen. Så nu luktar det fräscht här :)

Snart har den här veckan passerat, snabbt som vanligt. Jobbar på lördag (hela dagen förstörd). På söndag krockar det lite med födelsedagar m.m. Blev bjuden på kalas i stan, men så dök det upp ett dop precis samma dag. Systers lille ska döpas :)

Hörrni, nu är det faktiskt inte så många dagar kvar tills man får börja julpynta! Iiiiih :) :) va mysigt de ska bli med lite ljus i mitt hus.

Nähä, färdigsurrat för ikväll! Måste sova nu om jag ska orka kliva upp halv 7!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: