B-l-o-s-s-a

Nu är det bara två veckor kvar till första advent!
Det märks på jobbet då det börjar komma in beställningar på glögg, saffran m.m.
Lite mysigt är det trots allt!

Jag är fortfarande på ett sånt där strålande humör! Allt känns tiptop & de hoppas jag att det fortsätter göra :)

Ikväll ska hästarna få ha en vilodag. Istället ska jag försöka ta mig ut på en rask promenad! Undra om Zickan är sugen på att följa med? :) annars får jag sticka ut själv. Känns som att jag måste hålla i gång ordentligt nu innan det är dags att proppa i sig all julmat.

Inbjudan till nyårsfesten är nu äntligen utskickad! Hoppas att så många som möjligt vill komma :) där har ni svaret på vad det är för möte jag har varit på dom två senaste gångerna. "festfixarna" har planerat :)

Nu ska jag ta min kopp med kaffe och fortsätta flina! :)

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Haha och jag som hade tänkt fråga dig om du ville hjälpa mig att byta sovrum med emilia idag :p hahaha!

2012-11-19, 11:43:24 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: