Äntligen fredag!

Guuuuu så skönt! Som jag har väntat på den här dagen. Känns dock som det var söndag typ i förrgår. Men en hel vecka har redan passerat!
En vecka närmare jul med andra ord.

Glömde berätta om vissellarmet som min "kollega" fick av mig och två andra igår. Hon lyckas alltid lägga bort sin plånbok, förra fredag fick vi nog och beställde hem en sån till henne.
Den verkar komma till stor nytta för hon och hennes plånbok. :) synd bara att jag måste sluta vissla på jobbet för att inte den där ska tjuta hela tiden. Haha.

I helgen får vi se vad lusten ber om. Ridning och städning ska jag tro! Hoppas att jag får tid att umgås med någon också :)

Nu ska jag iallafall ta tag i arbetet. Sitter och kollar ut på den där helikoptern med den stora sågen just nu!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: