What a night

Har precis landat i sängen efter en helt underbar kväll med tjejerna!
Jag har skrattat nästan oavbrutet sen vi möttes upp :)

I föregående inlägg så såg ni ju förhoppningsvis att vi satt på EP och käkade.
Åt till vi nästan sprack. "flitelad" banan och glass till efterrätt dessutom..

Efter middagen tog vi oss en liten tur runt stan innan vi kom överens om vad vi skulle göra. Jag kände mig för trött för att se någon bio, så de skippade vi.
Istället så åkte vi till bowlinghallen och slog till med en match. Eftersom de va så jäkla roligt så bestämde vi oss för att spela en omgång till ;) killarna bredvid må ju trott att vi var full så som vi siktade, skrattade och verkligen ansträngde oss, för att verka som att vi var mästarnas mästare på bowling! ;)
I början trodde jag att jag skulle vinna, men tji fick jag.. Slutade med att jag förlorade :( fast ja kan ju glädja mig åt att jag fick näst bäst snittresultat! Och Linda som sa att hon inte kunde bowla, hon tog hem segern med ungefär 100 p. Över mig och M.
Jag sa att för varje "strike" hon gjorde så skulle hon få ett hekto godis.. Jojo, jag är nog skyldig henne minst 7 hg.

I morgon är det en bra dag! Jag ska göra något väldigt underbart.. Nämligen åka till systers salong och göra håret snyggt! :) finns ingenting som är så skönt som en nyfrissad frilla.

Men nu ni, nu ska jag och älskade kissebebis sova! :)

Tack för ikväll tjejer - ni får en alltid på gott humör.
Revansch nästa vecka, då ska jag vinna;)

/ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: